Klacht Adidas: Bestelling na 2 weken nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 298523
Gebruiker
Markarie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wacht al 2 weken op de resf van mjjn bestelling. Al 5 keer gebels en ze kunnen geen duiselijkheid verschaffen. Ik krijg steeds te horen het zin in de magazijn! Ik kreeeg een track trace link en al 3 keer staat er morgen wordt er geleverd. Ik zpu teruggrbeld worden door adidas om uit te zoeken wat er aan de hand is. Ook niet gebeurd ik moest er zelf achterna. Colega zou dan ook met een compesatievergoedkng komen! Ook niks van terecht gekomen! Ondertussen is er sale op de site en zijn de producten die ik heb besteld in de sale! Na 2 weken wachten en 5 keer grbeld te hebben en steeds voor niks thuis te wachten heb ik gezegd dat ze bestelling moesten annuleren. Gaat om ren grote beatelling met een waarde van meer dan 1000 euro. Kon de medewerker weinig schelen. Ik moest maar het pakket weigeren dan pas krijg ik me geld terug. Punt ia pakket wordt noet geleverd dus hoe kan ik het weigeren en mijn geld terugkrijgen. Mensen bestel.niks onlinr bik adidas, erg slecht geregeld. Dit had ik niet verwacht van een groot internationaal merk! Ik wil mijn geld teug, ik wacht op mijn geld en adidas wilt dit noet annulere

De oplossing

Ik wil me geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adidas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Adidas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen