Klacht Adidas: Klachtafhandeling Adidas ivm hockeystick

Fren

Op 30 januari 2015 heb ik een klacht gestuurd naar Adidas betreffende de hockeystick van mijn dochter van 10 die na 11 maanden is gescheurd aan twee zijden aan de onderkant van de stick, (net boven de haak) Het lijken de naden van de het composiet te zijn. Ik heb aangegeven foto's te mailen. Het gaat om de adidas extreme 17 compos hockeystick. Een van de duurste kinderhockeysticks.

Op 10 februari kreeg ik het volgende antwoord:
Bedankt voor uw e-mail en uw interesse in adidas. Graag bieden wij onze verontschuldigingen aan voor het vertraagde antwoord op uw vraag; gedurende de sales periode ontvingen wij meer e-mails dan verwacht, hetgeen ons belette u eerder te antwoorden.
We hopen dat uw vraag inmiddels is opgelost. Mocht u toch nog assistentie nodig hebben, aarzel dan niet opnieuw contact met ons op te nemen. Onze adviseurs staan met plezier voor u klaar.

Bovenstaande is geen antwoord/ oplossing voor mijn klacht, ik zou graag een antwoord willen.

Gezien de prijs van de hockeystick denk ik dat ik terecht een langere levensduur had mogen verwachten. Graag zou ik een vorm van compensatie zien.

Wij vinden dat Adidas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Adidas?