Klacht Adidas: Kortingsvoucher loopt hard weg bij Adidas

E van Spa

Voor mijn dochter wilde ik schoenen bestellen. Er kwam een pop-up op het scherm met de mededeling dat je éénmalig 15% korting kreeg als je je aanmelde voor de nieuwsbrief. Zo gedaan en het mailtje was er snel. In de mail stond een link 'shop nu'. Aangeklikt, artikel B25963 Superstar 80s vintage Deluxe schoenen geselecteerd en naar winkelwagen afrekenen. Toen de vouchercode ingevuld. Hier kwam te staan: "Vouchercode "ADI-MEMBER-B9VLX" kan momenteel niet aan je winkelwagen worden toegevoegd.". Voor dit artikel geldt geen enkele restrictie om de vouche in te leveren.
Mijn dochter wilde deze schoenen heel graag maar was nu niet meer op tijd bij een winkel die ze vandaag kon leveren: uitverkocht.
Kortom Adidas loopt hard weg voor eerlijkheid en een goed werkende website.

Gewoon netjes de voucher met korting zoals beloofd waar maken.

Wij vinden dat Adidas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

E van Spa
    Ongeloofelijk wat een wegloper. In de mail die Adidas gestuurd had stond dat ik binnen 24 uur antwoord zou krijgen. Nou vergeet het maar. Zelf maar eens gebeld. Gesproken met een zekere Michiel. Het antwoord: "Oh ja, dat verhaal kennen we. Er moet door de ICT-afdeling een koppeling worden gemaakt tussen nieuwe producten en de vouchers. Dat komt vaak voor". En wanneer is het opgelost? "Dat kan enkele mweken duren". En moet u er niet voor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd? "Nee"

Ook een klacht indienen over Adidas?