Klacht Adidas: Niet geleverd, wel betaald

VanVelzen

Naar aanleiding van het nooit-ontvangen pakket met als afzender Adidas, graag het volgende:

Donderdag 12 november 2015 zou er volgens u een pakket (met bestelnummer ANL01167714) van Adidas bezorgd zijn bij mijn buren op het adres Ferdinand Bolstraat 31-33. Dit adres bestaat niet.

Ik heb contact gezocht met de klantenservice van Adidas. Uw medewerker erkende dat het nummer niet bestaat, maar stelde voor dat het misschien huisnummer 31 of 33 zou kunnen zijn - of 31 - 3 hoog Realiteit is dat er op de huisnummers 31 en 33 in totaal tien adressen gevestigd zijn:

Ik heb persoonlijk contact gezocht met de bewoners van deze adressen en tevens briefjes door de brievenbus gedaan - zonder resultaat. Ik constateer dat het pakket nooit op een van deze adressen aangekomen is. Ik heb dit op 25 november 2015 en 8 december 2015 doorgegeven aan uw klantenservice, zonder daar ooit antwoord op te hebben gekregen.

Gaarne verzoek ik u mij uiterlijk op 7 januari 2016 schriftelijk te bevestigen dat u de aansprakelijkheid erkent en dat u het bedrag van 30 euro terugboekt op mijn rekening. Ik vertrouw erop dat het zover niet zal komen en we dit geschil in der minne op zullen lossen.

Wij vinden dat Adidas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Adidas?