Klacht Adidas: schoen besteld alleen niet geleverd door een probleem die ik niet weet.

Klachtnummer
# 278280
Gebruiker
kaymak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een adidas schoen besteld met korting. 3 dagen later kreeg ik een email met de volgende tekst "Onze excuses, er waren wat problemen met je bestelling waardoor we deze hebben moeten annuleren. We hebben terugbetaling geautoriseerd voor de artikelen die je hebt geretourneerd. " ik heb een 2 maal toe een email gestuurd waarom mijn bestelling zomaar wordt geannuleerd. Ik krijg helaas geen antwoord op mijn vraag.

De oplossing

In ieder geval waarom de schoen niet wordt geleverd. Als het echt niet geleverd kan wordt of ik nog die korting van 25 % die je toen kreegg bij een andere schoen kan krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adidas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Adidas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen