Klacht Adidas: Waterdichthorologe is niet waterdicht

Klachtnummer
# 171477
Gebruiker
248mary
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in februari een waterdicht horloge van Adidas gekocht. Een paar dagen geleden liep ik door de regen en sindsdien zit er vochtschade aan de binnenkant van het scherm, waardoor de cijfers nauwelijks meer zichtbaar zijn. Ik vind dit erg jammer gezien het feit dat ik het horloge nog niet zo lang in mijn bezit heb. Ik koop regelmatig producten bij Adidas omdat ik vertrouwde op hun kwaliteit en service. Ik heb contact opgenomen met Adidas, aangezien de fabrieksgarantie nog geldig is. Omdat ik mijn horloge bij v&d heb gekocht biedt Adidas enkel een waardebon van 30euro aan (horloge was 119.00). Ik ben erg verbaasd aangezien dit duidelijk een fabrieksfout is en niets te maken heeft met de winkel van aankoop.

De oplossing

Ik ben tevreden als het horloge gerepareerd of vervangen wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adidas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Adidas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen