Klacht ADO Bike: fiets gestolen, verzekerd en toch geen aanspraak

ireda.nijboer@gmail.com

Mijn fiets is gestolen, proces verbaal opgemaakt, twee originele fietssleuteltjes, originele aankoopbon en toch geen aanspraak op een vergoeding terwijl hiervoor wel een verzekering is afgesloten. Op de site van ADO Bike staat vermeld dat je gewoon een nieuwe fiets krijgt als je aan alle voorwaarden voldoet. Dat blijkt niet het geval en dit komt omdat de verzekeringsmaatschappij Garant4U failliet blijkt te zijn. Echter hier is niets van bekend bij de KvK. De mijnheer van ADO Bike in Amsterdam Zuidoost zegt dat het pech voor mij is en ik geen nieuwe fiets krijg maar wel 20% korting op de verzekering als ik een nieuwe fiets kom kopen. Mijn fiets was nog maar 8 maanden in mijn bezit, stond goed op slot (het gewone slot plus een gecertificeerde fietsketting AXE) op een verlichte plaats.

Ik zou graag dat ADO Bike doet wat hij belooft: ik voldoe aan alle voorwaarden en heb recht op een vervangende fiets van hetzelfde merk en garantiebedrag (459,--)

Wij vinden dat ADO Bike hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!