Opgelost door Adogadgets.com: Smart watch werkt niet meer na 5-6 maanden, geen garantie zegt bedrijf.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 505413
Gebruiker
R. Wit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb in juni 2020 een Blu Watch gekocht. Na 5-6 maanden laadde het horloge niet meer op. Hierop heb ik contact gezocht met het bedrijf. Zij geven schriftelijk aan dat er geen garantie op zit. Terwijl op hun website staat dat er 2 jaar garantie op zit. Zij reageren niet meer op emails.

De oplossing

Ik wil een nieuw horloge of geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Adogadgets.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goede dag!
    Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden.

    We sturen een nieuw horloge. Controleer eerst de e-mail die we u hebben gestuurd: grensstraat48@gmail.com

    Bedankt en laat me weten of ik u verder kan helpen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Wit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf heeft uiteindelijk een nieuw horloge besteld. Is nog niet gearriveerd. Afwachten dus. Tot op heden geen reactie meer ontvangen, buiten bevestiging dat het horloge besteld is. Het nieuwe horloge is op 16 januari 2021 ontvangen. Tot nu toe naar tevredenheid afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Adogadgets.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen