Opgelost door Adotravel: Adotravel denkt niet mee in Carona tijd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 434777
Gebruiker
Libregts65
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het zijn onzekere tijden dat snapt iedereen wij hebben een reis geboekt totale som 3600 euro een aanbetaling gegaan van 550 euro. Nu moeten wij 17 april het volledige bedrag betalen. Iets wat gezien de omstandigheden 1 juni vliegen naar Turkije niet mogelijk zal zijn. Dus de vraag gesteld voor een waardebon van de aanbetaling zodat ik ergens in september opnieuw kan boeken. Maar Adotravel doet dit niet en eist dat wij heel het bedrag betalen en daar krijgen wij dan een bon voor. Daarbij dreigen ze dat als we niet betalen dat zij de reis wel annuleren

Gezien wat andere reisorganisaties aanbieden vind ik dit een zeer slechte zaak

De oplossing

Bon voor de aanbetaling

1 reactie

  1. Auteur
    Libregts65
    Datum
    Net contact gehad met Adotravel en ze hebben de klacht perfect opgelost
    Prettig gesprek gehad en tot een goede oplossing gekomen daarvoor dank aan Adotravel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Libregts65
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voor de aanbetaling krijgen we een bon zodat we een andere reis later kunnen boeken
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Adotravel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen