Klacht Adpro Futurenet: Geld is kwijt

Klachtnummer
# 434441
Gebruiker
Brenda
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb geïnvesteerd, en kan dit niet meer laten uitbetalen. Geld kwijt dus.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geïnvesteerde geld terug. Als je een mail of klacht indient, wordt hier niet op gereageerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adpro Futurenet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Adpro Futurenet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen