Klacht Adpro Futurenet: Terughalen van geld werd ondanks correcte procedure en belofte van spoedige uitbetaling nooit gedaan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 489952
Gebruiker
M.N. Versteeg
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na op 26 februari 2020 per email gevraagd te hebben hoe ik "terugverdiend geld" (1123 FND "FutureNet Dollars, verdiend via het dagelijks bekijken van advertenties) kon terughalen naar een Coindeal account (het hebben van een account aldaar was een deel van de voorwaarden), heb ik volgens hun procedure opdracht gegeven 999 FND te storten op mijn Coindeal account (een enkele uitbetaling moest minder dan 1000 FND bedragen). Per email (no.2) heb ik vervolgens op 29/2 gevraagd wanneer ik de uitbetaling kon verwachten. Er werd geantwoord dat hun financiële departement alle transacties zo snel mogelijk aan het verwerken was, en dat mijn uitbetaling zo spoedig mogelijk zou plaats vinden. Tevens werd een afschrift gestuurd van het uitbetalingsverzoek, met als status "Waiting" (zie de aangehechte file). Ik heb daarna nog zes mails gestuurd voor opheldering wanneer er uiteindelijk uitbetaald zou worden ( No3: 24/3, no4: 2/5, no5: 29/6, no 6:4/7, no7: 17/8 en No.8: 9/10). Op de eerste drie werd steeds herhaald dat er veel uitbetalingen waren en dat mijn uitbetaling spoedig zou worden afgehandeld. Email 6 was een technische vraag met betrekking tot hun website, omdat niet meer ingelogd kon worden. Dit werd enkele dagen later opgelost, maar er waren nog wel andere zaken die niet klopten. Email 7 was daarom een vraag om dit op te lossen plus wederom een vraag waarom er nog steeds niet was uitbetaald. Deze mail werd niet beantwoord. Mail 8 was een herhaalverzoek om op mail 7 te reageren, en daar werd ook geen reactie meer op ontvangen.

Gewenste oplossing

De beloofde 999 dollar naar mijn account bij Coindeal overmaken.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adpro Futurenet hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Adpro Futurenet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen