Klacht Adrem: Ten onrechte hoog schadebedrag in rekening gebracht

Klachtnummer
# 166113
Gebruiker
klant01
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28-4-16 met de heer R. Kesselaer snel rond de gehuurde bus gelopen en helaas geen foto´s gemaakt. Tot mijn grote verbazing bij inlevering vanmorgen klein deukje achter schuifdeur. Ik heb nergens tegen aan gereden of hoe dan ook schade aan het voertuig aangebracht. Nog geprobeerd dit in alle redelijkheid op te lossen maar volgens de heer Kesselaer is dit nieuwe schade en brengt hij € 450,00 voor dit kleine deukje in rekening die naar alle waarschijnlijkheid er nu al uitgehaald is en een nieuwe huurder/slachtoffer de pineut is. Ik voel mij behoorlijk opgelicht!

De oplossing

Volledige terugbetaling van het ten onrechte in rekening gebrachte schadebedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adrem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Adrem?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen