Wij vinden dat Adrem hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Adrem: Ten onrechte hoog schadebedrag in rekening gebracht
Details
Klacht
Op 28-4-16 met de heer R. Kesselaer snel rond de gehuurde bus gelopen en helaas geen foto´s gemaakt. Tot mijn grote verbazing bij inlevering vanmorgen klein deukje achter schuifdeur. Ik heb nergens tegen aan gereden of hoe dan ook schade aan het voertuig aangebracht. Nog geprobeerd dit in alle redelijkheid op te lossen maar volgens de heer Kesselaer is dit nieuwe schade en brengt hij € 450,00 voor dit kleine deukje in rekening die naar alle waarschijnlijkheid er nu al uitgehaald is en een nieuwe huurder/slachtoffer de pineut is. Ik voel mij behoorlijk opgelicht!Gewenste oplossing
Volledige terugbetaling van het ten onrechte in rekening gebrachte schadebedragBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.