Klacht Adresgegevensonline: adresgegevensonline opgelicht door ze

BlauweWit

Het bedrijf heeft mijn gebeld om tezeggen dat wij klant van hun waren en dat mijn collega het al heeft op gezegt voor in 2020.
mij collega was vorige week vrijdag ziek thuis dus die was er niet bij.
mvr aan de telefoon vertelde mij dat mij collega het had op gezegt en dat zei bevestiging nodig had voor de opzegging in 2020.
toen ging er een bandje aan dat ik ja moest zeggen en antwoorden geven wat bij mij niet overkwam dat ik onbewust een nieuw contract afsloot terwijl dat voor het bandje nooit is gezegt maar dat we al klant waren.
Mijn collega komt maandag op het werk en er ligt dinsdag een factuur van het bedrijf bij ons in de mail.
mijn collega vertelde mij dat wij hier nog nooit klant van waren en dat wij duidelijk op gelicht zijn.
mijn collega heb netjes een mail gestuurd van mijn collega ..Ik dus.. is niet bevoegt en dit is niet zo gegaan hoe jullie het om schrijven.
vervolgens krijgen wij terug dat mij eigen collega aangifte moet doen tegen mijn.
ik heb netjes naar het bedrijf gebeld en verteld van joh mvr aan de telefoon zei dat wij al een contract hadden lopen. toen antwoorde mvr aan de telefoon er op van ja je hoort het bandje dat je ja zegt. en ze vertelde dat hun alleen bestaande klanten benaderde en dat wij in het verleden klant van hun was.
toen vroeg ik als zei een factuur naar mij kon sturen van het verleden.
toen draaide haar stemming heel erg om en ik vroeg als ik het gehele bandje mocht luisteren dan kan je horen dat dit niet klopt. maar dit had ze natuurlijk niet.
vervolgens wou mijn collega het opzeggen voor iets waar niet eens akkoord is voor geweest toen zeiden ze dat het niet kon omdat wij een bedrijf zijn.
ik vind het heel schandalig hoe ik in de maling bent genomen het gaat maar om een bedrag van 300 euro,. maar ik ga niet onterecht betalen.
hoeveel slachttoffers moeten zei hier nog maken die het zelfde mee maken.
ik vond ook al stukken op internet over ze..

Ik hoop dat er meerdere mensen zijn met deze klachten en dat ze aangepakt worden van hun manier van mensen op lichten.

Wij vinden dat Adresgegevensonline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Adresgegevensonline?