Opgelost door Adria Airways: Adria airways weigert voornaam ticket aan te passen.

JJTP

Mijn vriend Kasper Prick heeft bij Adria een ticket geboekt (reserveringsnummer 2JAZ2U). Helaas heeft hij mijn roepnaam doorgegeven en niet mijn doopnaam zoals vermeld op mijn paspoort. Ik heb Adria gebeld en zij geven aan dat zij de naam niet kunnen wijzigen omdat Lufthansa een deel van de vluchten verzorgt. Ik heb Lufthansa gebeld en zij geven aan dat alleen Adria mijn naam kan veranderen. Toen ik Adria nog eens belde, gaven zij aan dat ik enkel het ticket kan annuleren en dan een nieuwe moet boeken. Het zou toch te gek voor woorden zijn als ik straks niet met mijn vrienden op vakantie kan enkel omdat mijn voornaam verkeerd is doorgegeven?

Ik wil graag dat alsnog mijn naam wordt veranderd: desnoods door een nieuwe boeking aan te maken met het zelfde vluchtschema als mijn vrienden (ook op reserveringsnummer 2JAZ2U).

Wij vinden dat Adria Airways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

JJTP
    Toen ik op Facebook mijn klacht op de pagina van Adria postte, is contact met mij opgenomen en ik heb een nieuwe ticket gekregen. Opgelost, bedankt Adria!

Nieuwe ticket

Ook een klacht indienen over Adria Airways?