Wij vinden dat Adriaans Schoorsteenveger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Adriaans Schoorsteenveger: Opgelicht met verkeerde werkzaamheden en belachelijke prijs.
Details
Klacht
Zoals bij nader onderzoek bleek, staat Adriaans Schoorsteenveger al vrij snel vermeld wanneer je opzoek bent naar een schoorsteenveger via Google, hierdoor het gevoel gekregen, te maken te gaan hebben met een betrouwbaar bedrijf. Niets bleek minder waar.Voor het plaatsen van onze haard moest het rookkanaal geveegd worden. Ons huis bevat twee rookkanalen. Het eerste wat je volgens mij opvalt wanneer je naar een huis gaat om een schoorsteen te vegen. Al snel gaven beide mannen aan op zolder te moeten zijn voor het vegen van het rookkanaal. Ik al klant mag er vanuit gaan dat zij weten wat en op welke manier de werkzaamheden plaats moeten vinden.
Wellicht naïef, óf te goed gelovig, de mannen op zolder hun werk laten doen waarna een forse rekening van 471,- euro volgde! Dit door een meter tarief van 37,50, de voorrijkosten van 25,- en het verwijderen van een vogelnest a 65,-.
Nu blijkt dat ze via de zolder helemaal niet bij het juiste rookkanaal konden komen, en dus de verkeerde schoorsteen hebben geveegd.
Wanneer ik de volgende de dag het bedrijf opbel, wordt er al snel aangeven dat het onze eigen schuld is, maar dat ze er voor gaan zorgen dat de schoorsteenvegers (wat allemaal ZZP'ers blijken te zijn) mij terug zouden bellen voor een oplossing.
Zoals je kunt verwachten gebeurd dit niet, waarna ik na een aantal dagen nogmaals bel.
Meneer aan de telefoon blijft aangeven dat er geen coulance of tegemoetkoming verwacht kan worden omdat het niet hun schuld is, maar dat ik moet wachten op het telefoontje van de schoorsteenvegers zelf en dat hij niet kan aangeven wanneer dit is.
Kortom hier horen wij nooit meer iets van terug..
Zéér onprofessionele klachten afhandeling, een belachelijke prijs waardoor je je opgelicht voelt.
Gewenste oplossing
Wij zien graag dat het bedrijf ons professioneel te woord staat, waardoor wij ons gehoord voelen en wij samen tot een oplossing kunnen komen. In plaats van dat wij het bos in worden gestuurd zonder initiatief tot een oplossing.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.