Wij vinden dat Adriaans Schoorsteenveger hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Adriaans Schoorsteenveger: Wil graag dat ze de kap z.s.m. plaatsen of mijn €228 terug
Details
Klacht
Heb half april gebeld voor een probleem aan mijn schoorsteen, de kap voor het tegenhouden van vogels ligt los en maakt erg veel lawaai.Enkele dagen later komt er een schoorsteenveger (zonder ladder) en kwam voor de schoorsteen te vegen. Ik zei hem wat mijn probleem was en hij vind het erg vervelend. Ik zal, via de dakkapel, even kijken wat er mis is zei hij. Even later kwam hij terug en vertelde dat er een nieuwe kap op moest. Hij vertrok naar zijn auto (een caddy zonder naamlogo) en kwam even later terug met een formulier voor een kap te bestellen. Ik moest wel €228 betalen via pin en dan zouden ze dinsdagochtend, na Pasen, om 9 uur de jap komen plaatsen. Heb de hele dag thuis gezeten maar er kwam niemand opdagen. Heb gebeld met Adriaans ( na vele pogingen) kreeg ik contact en vroeg waar mijn kap bleef. Ja de bestelling van de kap duurt minimaal 7 werkdagen en volgende week zouden ze wel bellen voor af te spreken om te plaatsen. Ze moeten nog steeds bellen......Nog een keer gebeld na 2 wk met Adriaans. Oh wat verschrikkelijk....ik ga direct bellen met de persoon, een ZZPer, en laat u direct bellen. Nou zit nog steeds te wachten......En Adriaans krijg ik niet meer aan de lijn de telefoon wordt doorgeschakeld en vervolgens krijg ik een automatische melding dat deze telefoon niet opgenomen kan worden. Dus nog steeds, na 3 wk, geen nieuwe kap en nog steeds lawaai.......
Gewenste oplossing
De afspraak z s.m. nakomen of mijn €228 teruggevenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.