Klacht Advent Finance: niet te bereiken en geen goede service!!

Klachtnummer
# 176412
Gebruiker
rawcutz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter was door een ruitje gevallen, ik heb advent gebeld voor mijn verzekering, maar ze deden meteen al moeilijk....uiteindelijk kon ik de rekening opsturen.....nu na 2 maanden blijkt dat de glazen zetter die wij zelf hadden geregeld nog niet is uitbetaald.....en advent lijkt wel van de aardbodem verdwenen, ze nemen de telefoon niet op en zijn ook niet via internet te bereiken!!!!! Ik ben er al klaar mee, ga storneren en alle verzekeraars bellen!! Wat een ontzettende slecht service!!!!
Ik hoop dat ze er nog wat aan gaan doen want mijn vertrouwen is totaal weg, ik wil geen tussenpersoon meer!!!!

De oplossing

Het zou al leuk zijn als iemand eens de telefoon op zou nemen!!!!!!!!!!!!!
En ik ga stappen ondernemen om te vertrekken!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Advent Finance is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties