Klacht Advitas: Advitas bv

Gebruiker1602072561

Van april tot juni 2020 werd ik meerdere keren gebeld door verschillende adviseurs van Advitas dat zij mijn nieuwe tussen persoon zijn geworden en ze zeiden dat mijn hypotheek verkeerde hypotheek is en dat het beter is om te oversluiten. Juni 2020 afspraak gemaakt er zou adviseur thuis komen die is nooit gekomen. Via de telefoon hebben ze salaris strook en meerdere persoonlijke gegevens gevraagd om hypotheek te berekenen en ze kwamen met als je gaat oversluiten kan je elk maand euro 135.- besparen. Maar je moet eerst opdracht geven zo dat we voor jou alles in orde kunnen maken opdracht geven ? als hypotheek zou passeren bij de notaris dan betaal je voor bemiddelingskosten euro 3000.- als tussentijds stoppen/terug trekken/beeindigen niet meer verder wil gaan dan zoude bemiddeling niks kosten ik hoefte dan ook geen cent te betalen. Van juni tot half september is dat drieenhalf maand geen mm vooruitgang alleen maar tijd verloren. voor de derde keer vroegen ze salaris strook en tweede keer werkgevers verklaring. Hele procedure moest opnieuw beginnen? ik heb aan ze doorgegeven dat ik niet meer wens met ze verder te gaan. Nu willen ze euro 3000.- bemiddelingskosten?
Is het dan bij de notaris gepasseerd NEE wat was de afspraak dan als het bij de notaris passeerd bemiddelingskosten verschuldigd.
En woning moest ook getaxeerd worden terwijl ik via internet taxatie kon regelen voor euro 200-250.- dat mocht niet. Woning moest alleen door Advitas samenwerkende taxatie buro getaxeerd zei adviseur en dat kost euro 550.-

Dit is niets anders dan;
[tekst verwijderd door moderator]

Overeenkomst vernietigd wordt omdat er sprake is van Oneerlijke handelspraktijk en geen geld eisen.

Advitas is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Advitas?