Klacht Adyen: Ik heb op 7 sept 2020 kleding besteld en betaald. Heb nog niets ontvangen.

Klachtnummer
# 478551
Gebruiker
Bloem#65
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor 126,26 kleding besteld en betaald. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Het bedrag is 7-09-2020 wel van mijn bank afgeschreven maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

De oplossing

Ik wil graag zo snel mogelijk de kleding die ik heb besteld ontvangen of anders meteen mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adyen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Adyen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen