Klacht Adyen: Misleiding, want ik heb niets besteld bij vbridal via Adyen

Klachtnummer
# 515400
Gebruiker
T.R. Scholte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 5 kledingstukken besteld bij Floryday op 27 januari 2021; ik heb deze betaald en het bedrag van 65,60 is afgeschreven tgv vbridal via Adyen. Floryday kan nergens een bestelling van mij vinden, bizar en bij vbridal heb ik niets besteld. Een bevestigingsmail van mijn aankoop bij Floryday heb ik niet ontvangen, ook niet in mijn spambox.
De oplossing:
Of het artikel leveren en een bevestigingsmail krijgen of mijn geld terug.

De oplossing

Of de kledingstukken leveren en een bevestigingsmail krijgen of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Adyen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Adyen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen