Klacht AEG: ACCondensdroger T75280AC vertoont gebreken (error E63)

Alex

Onze droger van nog geen 3,5 jr oud laat sinds kort een error code zien (E63).
Na een zoektocht op internet blijkt dat de mogelijke oorzaak een defecte thermostaat is. We zijn zeer teleurgesteld omdat de droger nog maar 3,5 jaar oud is. Daarnaast zijn de reparatiekosten hoog. Uiteraard is dit niet wat verwacht mag worden qua levensduur van een droger en zeker niet van een degelijk merk zoals AEG.

Dat de gebreken aan de droger zsm worden verholpen. Gezien de aanschafprijs van de droger i.c.m. de leeftijd verwacht ik dat AEG met een goede oplossing komt: Een kosteloze analyse van het probleem en de reparatiekosten zo laag mogelijk houden .

AEG
    Om een reparatie in te laten plannen, kunt u contact opnemen met onze servicedienst op 0172-468 300.
    Wij zien geen reden een kosteloze diagnose aan te bieden dus een bezoek zal wel kosten met zich meebrengen.

Nikki
    AEG Webteam
    Alex
    Contact gehad met AEG. De maximale kosten worden € 225,-. Ik vind het vrij veel voor een droger van 3,5 jr oud en heb toch mijn twijfels hierover. Begrijp dat er kosten aan verbonden zijn, maar 30% alleen al zijn voorrijkosten. Vertrouwen in het apparaat is ook wel een beetje weg. Wellicht is ie over een half jaar alweer kapot. Kan ik weer max € 225,- betalen. Graag een beter voorstel: max €150. Anders kan ik mi net zo goed een nieuwe halen.
    AEG
    Mocht het apparaat onverhoopt weer defect gaat, wordt er rekening gehouden met eerdere kosten. Wij blijven nu dan ook bij het gedane voorstel van MRT € 225.

Nikki
    AEG Webteam

Ook een klacht indienen over AEG?