Opgelost door AEG: AEG 56840L doet niets meer

Jildou

Sinds vorige week doet de AEG 56840L helemaal niets meer. We hebben de droger aangesloten op een ander stopcontact, we hebben de groepenkast gecontroleerd, maar helaas weigert hij volledig dienst.
Vandaag heb ik contact gehad met AEG gehad en er is aangegeven dat het hoogstwaarschijnlijk de printplaat is. Reparatie incl. arbeidsloon en voorrijkosten komt op zo'n 400 euro! Nu blijkt dat AEG wel een coulanceregeling heeft i.v.m. de vele problemen met deze droger/printplaat, maar die is voor apparaten tot 4 jaar oud. Laat onze droger nu net 5 jaar oud zijn.....Het advies van AEG is dan ook om een nieuwe aan te schaffen.
Nu ben ik het daar uiteraard niet mee eens, Wij hebben deze droger aangeschaft op basis van zeer goede reviews en de goede naam van AEG, Er kan uiteraard iets kapot gaan, maar je verwacht dan wel een goede service van zo'n gerenommeerd merk als AEG. Maar helaas......

Reparatie van de droger conform de coulanceregeling.

AEG
    Wij hebben u geprobeerd te bellen en de voicemail ingesproken met het verzoek om terug te bellen naar 0172-468 172.

Nikki
    AEG Webteam
    Jildou
    Ondanks dat de droger ouder is dan 4 jaar mogen we toch gebruik maken van de regeling. Prima geregeld!

Ook een klacht indienen over AEG?