Opgelost door AEG: AEG 56840L doet niets meer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 144091
Gebruiker
Jildou
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds vorige week doet de AEG 56840L helemaal niets meer. We hebben de droger aangesloten op een ander stopcontact, we hebben de groepenkast gecontroleerd, maar helaas weigert hij volledig dienst.
Vandaag heb ik contact gehad met AEG gehad en er is aangegeven dat het hoogstwaarschijnlijk de printplaat is. Reparatie incl. arbeidsloon en voorrijkosten komt op zo'n 400 euro! Nu blijkt dat AEG wel een coulanceregeling heeft i.v.m. de vele problemen met deze droger/printplaat, maar die is voor apparaten tot 4 jaar oud. Laat onze droger nu net 5 jaar oud zijn.....Het advies van AEG is dan ook om een nieuwe aan te schaffen.
Nu ben ik het daar uiteraard niet mee eens, Wij hebben deze droger aangeschaft op basis van zeer goede reviews en de goede naam van AEG, Er kan uiteraard iets kapot gaan, maar je verwacht dan wel een goede service van zo'n gerenommeerd merk als AEG. Maar helaas......

Gewenste oplossing

Reparatie van de droger conform de coulanceregeling.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij hebben u geprobeerd te bellen en de voicemail ingesproken met het verzoek om terug te bellen naar 0172-468 172.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    AEG Webteam
  2. Auteur
    Jildou
    Datum
    Ondanks dat de droger ouder is dan 4 jaar mogen we toch gebruik maken van de regeling. Prima geregeld!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen