Klacht AEG: Aeg condensdroger Lavatherm 55840 doet het ineens niet meer

Yvette

Ik heb een condensdroger aeg Lavatherm 55840, ca. 3 jaar oud en ineens van een op ander moment doet hij het niet meer. Dag ervoor netjes de was gedroogd, volgende ochtend een klein wasje drogen; draai de knop op kastdroog en heb geen lampjes meer die branden op de display! Alsof hij geen stroom krijgt! Alles gecheckt of stroomtoevoer ok was en dat was het. Stond er bij te kijken alsof ik gek was... Snapte er niks van!
Deze droger is erg jong en altijd erg zuinig op geweest en zomaar stuk??? Voor een droger van zo'n jonge leeftijd? Ik zie dat er veel kosten bij komen als ik hem wil laten maken! Gewoon belachelijk dat je zoveel miet betalen terwijl de droger nog zo jong is. En als ik de reviews lees over dit type biedt dit weinig positiefs van aeg!!
Nu heb ik een droger die ook niet goedkoop was en er na 3 jaar mee ophoudt, terwijl ik mijn huishoudapparatuur altijd zorgvuldig behandel!
Ik verwacht toch een kosteloze oplossing voor een droger van 3 jaar. Voel me echt bedonderd!!!

Ik verwacht van Aeg een kosteloze oplossing! Zeker omdat de droger heel jong is en het niet door eigen toedoen is ontstaan. Ik wil best iets betalen maar niet meer dan €50
Ik ben namelijk een type persoon die super zuinig is op mijn spullen!

AEG
    Onze afdeling Consumenten Belangen heeft zojuist telefonisch contact gehad met deze klant en een voorstel gedaan.

Ook een klacht indienen over AEG?