Klacht AEG: AEG lavatherm 55644 (gekocht in 2012) doet niets meer

Jackelien Steenbergen

Mijn condensdroger AEG lavatherm 55644 doet niets meer. Het lijkt alsof hij geen stroom meer krijgt. Er gaan geen lampjes branden en er is ook geen enkel geluidje te horen.
Ik heb de droger in 2012 gekocht, en vorig jaar is hij al gerepareerd wegens een defecte condensator. Dit viel nog binnen de garantie. Nu is de droger 2.5 jaar oud en is de garantie dus verlopen.
De droger wordt op een normale manier gebruikt en regelmatig schoongemaakt. Hij draait gemiddeld 1x in de week.

Wij hebben bewust gekozen voor een AEG wasdroger. Goede ervaring met andere huishoudelijke apparaten. Ik verwacht van een degelijke droger van 400 euro niet dat hij binnen 2.5 jaar voor de 2de maal defect is.
Op internet en op deze site lees ik veel soort gelijke defecten. De kosten die hier genoemd worden zijn 250euro. '
Voor een droger van 2.5 jaar, die helaas net buiten de garantie valt vind ik dit een behoorlijk bedrag. Ik verwacht daarom van AEG een financiële tegemoetkoming hier in.
Ik verwacht van een AEG apparaat dat deze langer meegaat dan 2.5jaar.

AEG
    Wij hebben contact gehad met deze klant en hebben de klacht naar tevredenheid opgelost.

Ook een klacht indienen over AEG?