Opgelost door AEG: AEG Lavatherm 56840L geeft na 3,5 jaar de geest

Ron

De conclusie is overduidelijk. Na al de berichten gelezen te hebben. AEG heeft een droger geproduceerd met een ondeugdelijk onderdeel. Ik heb deze droger gekocht bij Wehkamp, maar het antwoord op de vraag omtrent de afwikkeling van dit probleem laat lang op zich wachten. Inmiddels heb contact gezocht met AEG, dit was een dusdanig gesprek dat ik besloten om maar hier maar direct een klacht te deponeren. Het komt er op neer dat je zelf mag opdraaien voor de kosten. AEG je moet je diep en diep schamen, en leg mij eens uit waarom ik ook berichten lees van mensen die zo blij zijn met hun snelle en nette afhandeling & kosteloze vervanging ?
AEG LAAT JE NIET IN DE STEEK was de slogan vroeger. Dat klop ik heb een nog steeds draaiende AEG wasmachine uit 1993. Tegenwoordig laat AEG je wel in de steek, zowel op het gebied van kwaliteit als van service. AEG als 3 jaar de standaard levensduur wordt dan draaien we de boel om, en laat ik AEG en de rest van de Electrolux ########## in de steek!

Ik betaal de kosten van de reparatie, jullie het te vervangen onderdeel.

AEG
    Wij zullen contact opnemen met deze klant.
    Ron
    Inmiddels contact gehad met AEG/Electrolux. Hun voorstel komt overeen met mijn gewenste oplossing. Ik ben tevreden.

Ron

Ook een klacht indienen over AEG?