Klacht AEG: AEG Lavatherm 56840L

Klachtnummer
# 135212
Gebruiker
Jacobus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goede avond,
Wij hebben 20-12-2010 een AEG wasdroger gekocht bij onze plaatselijke witgoed leverancier. Gezien het feit dat we erg veel schik met AEG hebben en hier ook de wasmachine van hebben, hebben we besloten om weer voor de AEG te gaan om dat dit kwalitatief een erg goed product is. Nu is helaas afgelopen week de wasdroger plots mee opgehouden, alsof de stroom niet meer aan stond. Vervolgens alles gecontroleerd wat de gebruiksaanwijzing aangeeft, maar tevergeefs niet meer aan te krijgen. Nu lees ik hier op het klachten kompas dat deze type droger veel te kampen heeft met deze storing waarbij de printplaat het begeeft en de machine niks meer doet. We gebruiken de machine gemiddeld 2x in de drie weken , dus deze machine heeft ongeveer 160 x een was gedroogd en dat vond ik voor een kwaliteit merk zoals AEG erg tegen vallen.

De oplossing

Graag zien we een correcte en nette oplossing voor ons probleem zodat we snel weer de was kunnen drogen.

1 reactie

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij hebben contact opgenomen en een aanbod gedaan. De klant gaat hiermee akkoord en in overleg is er een afspraak ingepland.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    AEG Webteam

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen