Klacht AEG: AEG Lavatherm 56840L

Jacobus

Goede avond,
Wij hebben 20-12-2010 een AEG wasdroger gekocht bij onze plaatselijke witgoed leverancier. Gezien het feit dat we erg veel schik met AEG hebben en hier ook de wasmachine van hebben, hebben we besloten om weer voor de AEG te gaan om dat dit kwalitatief een erg goed product is. Nu is helaas afgelopen week de wasdroger plots mee opgehouden, alsof de stroom niet meer aan stond. Vervolgens alles gecontroleerd wat de gebruiksaanwijzing aangeeft, maar tevergeefs niet meer aan te krijgen. Nu lees ik hier op het klachten kompas dat deze type droger veel te kampen heeft met deze storing waarbij de printplaat het begeeft en de machine niks meer doet. We gebruiken de machine gemiddeld 2x in de drie weken , dus deze machine heeft ongeveer 160 x een was gedroogd en dat vond ik voor een kwaliteit merk zoals AEG erg tegen vallen.

Graag zien we een correcte en nette oplossing voor ons probleem zodat we snel weer de was kunnen drogen.

AEG
    Wij hebben contact opgenomen en een aanbod gedaan. De klant gaat hiermee akkoord en in overleg is er een afspraak ingepland.

Nikki
    AEG Webteam

Ook een klacht indienen over AEG?