Klacht AEG: aeg lavatherm T55840 doer niets meer

GHK

Zoals meerdere mensen gemeld hebben heb ik nu ook hetzelfde probleem. Binnen 3 jaar doet de droger niets meer. Er brand geen lampje, niets meer. Ben geen expert maar weet voldoende van deze apparaten dat het geen geen kleinigheid is. Hoogst waarschijnlijk is ook nu de klok / printplaat kapot en loopt de reparatie in de honderden euros.

Vervanging door een vergelijkbare nieuwe of kostenlose reparatie.

AEG
    Wij hebben contact gehad met de klant en een aanbod gedaan. De klant accepteert dit aanbod en er is een afspraak gemaakt.Met vriendelijke groet,Nikki
    AEG Webteam
    GHK
    Binnenkort (bijna 1 1/2 week later) komt de reparateur om de storing te bekijken. Als deze is wat ik verwacht dan wordt de coulance regeling toegepast. Deze houdt in dat ik het nieuwe onderdeel niet hoeft te betalen, maar wel voorrijkomen en uurloon. In dit geval zou dat ongeveer de helft zijn van de totale kosten. Ik heb dit maar geaccepteerd, omdat ik ook niet precies weet hoe ver ik moet/kan gaan en misschien duurt het dan nog langer.
    GHK
    Uiteindelijk na 2 weken is het opgelost. Dat duurde veel te lang. Ook omdat het betreffende onderdeel nog bestel moest worden.

GHK

Ook een klacht indienen over AEG?