Klacht AEG: AEG Lavatherm T55840 doet niets meer

Rob

De AEG Lavatherm T55840 condensdroger hebben wij nu ongeveer 3,5 jaar en gebruiken we ongeveer 1 keer per 2 weken. We hebben nooit enig probleem gehad met de droger en deze heeft altijd goed gefunctioneerd. Gisteravond nog een was gedroogd, echter toen ik de was eruit wilde halen, brandden er helemaal geen lampjes meer en sindsdien doet de droger helemaal niets meer. De droger heeft daarvoor nog wel gewerkt, want de was was gewoon droog. Het stopcontact geeft ook gewoon stroom, dus daar kan het niet aan liggen. Wij vinden het erg vreemd dat een droger die zo beperkt gebruikt wordt en nog maar 3,5 jaar oud is, het ineens uit het niets niet meer doet.

Gezien de korte levensduur en het beperkte gebruik van de condensdroger, valt dit naar mijn mening onder de productaansprakelijkheid van AEG. Een dergelijk product moet bij normaal gebruik zeker 10 jaar meegaan. Bovendien is er sprake van een grote reeks van klachten over deze droger van AEG, wat zou kunnen duiden op een productiefout. Onze gewenste oplossing is daarom, met een beroep op de productaansprakelijkheid, een kosteloze reparatie van onze condensdroger.

AEG
    Wij hebben geprobeerd de klant te bellen en de voicemail ingesproken met de vraag om terug te bellen naar 0172-468 172.Met vriendelijke groet,Nikki
    AEG Webteam
    Rob
    Er is een afspraak gemaakt voor een kosteloze diagnose van het probleem door AEG.

Ook een klacht indienen over AEG?