Klacht AEG: AEG lavatherm T55840 stopt er plotseling mee

Bjornbats

onze AEG lavatherm droger is van de een op andere dag er mee gestopt. Het apparaat is amper gebruikt en nog geen 5 jaar oud.

het internet staat vol met dit probleem. het is simpelweg een productie fout en een te lichte weerstand op de printplaat. ik vind dit echt schandalig voor zo'n duur apparaat wat dan naar een paar jaar de geest geeft. het laten repareren of vervangen van de prietpraat kost in verhouding teveel geld aangezien het gewoon een productiefout is en het eigenlijk maar over 1 onderdeeltje gaat.

vervangen van de printplaat of het vervangen van de weerstand op de printplaat zodat deze droger het weer doet.

AEG
    Om aan te geven wat wij kunnen betekenen, hebben wij apparaatgegevens (serie- en productnummer) nodig. Met deze gegevens bij de hand kunt u contact opnemen met onze servicedienst op 0172-468 300.

Nikki
    AEG Webcare
    AEG
    Zoals aangegeven kunnen wij u de reparatie aanbieden voor voorrijkosten en arbeidsloon. U heeft aangegeven hier geen gebruik van te maken en de printplaat zelf te solderen. De keuze staat u uiteraard vrij. Wij willen u er wel op attenderen dat onze reparatie vervanging van de printplaat inhoudt.

Nikki
    AEG Webcare

Ook een klacht indienen over AEG?