Klacht AEG: AEG Lavatherm Wasdroger EUR 530 binnen 3 jaar Total Loss

shair

Het apparaat heeft nog net zijn 4 verjaardag niet gehaald, vanwege een motordefect (Foutmelding E50).
Op de AEG site dit 2 maal gemeld in een web formulier, en 2 maal geen ontvangstbevestiging ontvangen.
Na bellen van de Klanten Service, bleek mijn melding niet ontvangen te zijn.
Ik heb daarom direct van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn probleem te melden met als bijzonderheid dat er 10 jaar garantie wordt geboden door AEG op de Inverter Motor. De garantie blijkt alleen voor de motor te gelden en niet voor de aansturingmod hiervan.
Het probleem bij dit apparaat is in de Inverter module, die op een plek verbrand is.
Op mijn vraag wat hieraan te doen is werd mij hetvolgende medegedeeld:
1) Diagnose van AEG
*) Monteur voorrijkosten € 62,50
*) per kwartier € 19,50
2) dan volgt een prijsopgave van de monteur voor reparatie (Inverter module ± EUR 220)
Een optelsom reparatie AEG: ± € 320
Aankoopbedrag € 530, m.a.w. apparaat na 3 jaar gebruik Total Loss

Een behoorlijke schadeloosstelling/reparatie van dit probleem tegen redelijke kosten/defecte inverter module tegen redelijke prijs

AEG
    Wij hebben telefonisch contact gehad en in goed overleg een reparatie afspraak gemaakt.
    shair
    Ik wacht nog even op de uitwerking van de gemaakte afspraken, alvorens dit geval af te sluiten.

Ook een klacht indienen over AEG?