Opgelost door AEG: AEG levert geen spullen, retourneert bedrag ook niet!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 645244
Gebruiker
Mhuurman
Datum
1 reactie

Details

Klacht

9 januari stofzuiger via de website "gekocht" en direct betaald (ideaal). Vervolgens GEEN bevestiging. Meerdere malen gemaild via contactformulier waar de bevestiging bleef. Geen reactie.

Via facebook (hoe sneu) bericht geplaatst over deze gang van zaken en op 13januari gevraag aub te annuleren (met huisdier is stofzuiger noodzaak).

Tot op heden ondanks meerdere berichten dat het bedrag in 3weken geretourneerd word, nog steeds het bedrag niet retour. Onacceptabel voor zo'n groot bedrijf.

Gewenste oplossing

Het verschuldigde bedrag van €129,95 per direct retourneren.
Geboden oplossing
Gelukkig door het bericht op klachten kompas kon de klacht snel verholpen worden. Wel enorm teleurgesteld in AEG. Zal dit merk ook niet snel weer aanschaffen ondanks dat het product wel goed is.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Wat vervelend te horen dat de bestelling van uw stofzuiger zo is verlopen. Er is inderdaad eerder contact geweest via Facebook en zoals daar ook aangegeven bleek er een technisch issue te zijn met uw order.

    De (terugbetaling van de) annulering duurde hierdoor langer dan normaal. Op 1 februari is het bedrag vanuit onze kant teruggestort op uw rekening. Dit zal momenteel waarschijnlijk bij u retour zijn.

    Onze excuses voor het ontstane ongemak en de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Anjuli – AEG Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen