Opgelost door AEG: AEG levert geen spullen, retourneert bedrag ook niet!
Details
Klacht
9 januari stofzuiger via de website "gekocht" en direct betaald (ideaal). Vervolgens GEEN bevestiging. Meerdere malen gemaild via contactformulier waar de bevestiging bleef. Geen reactie.Via facebook (hoe sneu) bericht geplaatst over deze gang van zaken en op 13januari gevraag aub te annuleren (met huisdier is stofzuiger noodzaak).
Tot op heden ondanks meerdere berichten dat het bedrag in 3weken geretourneerd word, nog steeds het bedrag niet retour. Onacceptabel voor zo'n groot bedrijf.
Gewenste oplossing
Het verschuldigde bedrag van €129,95 per direct retourneren.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.