Klacht AEG: AEG machines gaan net na de garantieperiode stuk; weggooiapparaten.

Klachtnummer
# 648728
Gebruiker
AZonneveld
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eerst al zo'n 1,5 jaar geleden onze AEG wasdroger die na een kleine 3 jaar stuk ging en niet te repareren viel, en nu na 2,5 jaar de AEG okomat wasmachine die niet meer centrifugeert! En service AEG kan pas over 2 weken komen. We hebben het vertrouwen in het merk AEG volledig verloren.

Gewenste oplossing

Als ik het hier leest doet AEG niet aan hulp of service.

1 reactie

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    wat vervelend om te horen dat er een defect is opgetreden aan de wasmachine. Ik zie inderdaad dat er in 2021 ook een melding is gedaan over de droger met als installatiedatum januari 2016. Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer er een defect ontstaat. Ik zie dat hier uiteindelijk geen technicus van ons langs is geweest, het is bij ons om die reden niet vaststaand dat apparaat inderdaad niet reparabel bleek

    Daarnaast zie ik onder de meegestuurde gegevens geen afspraak staan voor de wasmachine. Ik begrijp dat het niet fijn is om te wachten, we doen echter ons om iedereen zo snel mogelijk te helpen. U kunt het beste de afspraak telefonisch inplannen via 0172 – 468 300 via de reguliere planning, en dan aangeven dat u het liefst eerder wil indien mogelijk. Mocht er dan een eerdere mogelijkheid vrijkomen, dan wordt er contact met u opgenomen. Hopelijk winnen we uw vertrouwen een beetje terug.

    Met vriendelijke groet,
    Lois – AEG Webcare

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen