Klacht AEG: AEG P502664 doet ineens niets meer

I. Luken

In 2010 deze wasdroger met aparte wasmachine aangeschaft. Koste mij bij elkaar zn 1400 euro. Je verwacht dan ook niet dat het apparaat na 6 jaar niks meer doet. Nu ben ik mijn klacht op internet veel tegen gekomen en lijkt het mij een fabricage fout van AEG dat nu ook bij mij de printplaat defect is. Ik zou dan ook graag van AEG een passende oplossing zien.

Dat AEG op locatie langs komt om het defect te maken. Dit zal dan het vervangen van de printplaat zijn.

AEG
    Goedemiddag,
    Wij vinden het jammer om te horen dat u problemen ervaart met uw wasdroger.
    Het door u genoemde nummer is helaas geen modelnummer. Om na te kunnen gaan wat er aan de hand is en of wij hierin iets kunnen betekenen hebben wij de volgende gegevens nodig: modelnummer van het apparaat, exacte aankoopdatum van het apparaat, productnummer (PNC) en serienummer van het apparaat. Genoemde nummers zijn terug te vinden op het typeplaatje van het apparaat welke u vindt als u de deur van het apparaat opent.
    Zou u contact met ons op kunnen nemen en deze gegevens bij de hand kunnen houden? Wij zijn te bereiken op; 0172 468 300.
    Els
    AEG Webcare