Klacht AEG: AEG Santos koelt niet meer

Wendy

In 2009 heb ik een koelkast gekocht van AEG omdat ik in de veronderstelling was dat dit een goed, betrouwbaar merk is waar ik minstens 10 jaar geen omkijken meer naar zou hebben. Sinds een week doet de koelkast het niet meer. Ik heb alles gedaan wat er in de handleiding staat maar hij koelt met geen mogelijkheid, de vriezer daar in tegen wel. Ik heb nog geen monteur gebeld omdat ik bang ben dat de kosten van het repareren net zo hoog uit zullen vallen als de kosten van een nieuwe koelkast. Ik baal hier erg van omdat ik deze koelkast juist heb gekocht omdat ik mijzelf verdiept had in dit model en er van uit ging dat de levensduur probleemloos tussen de 10 en 15 jaar zou zijn.

Ik zou graag een vervangend onderdeel willen van de koelkast zodat hij weer gaat koelen en ik niet een geheel nieuwe koelkast moest gaan aanschaffen.

AEG
    Goedemiddag,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met uw koelkast.

Helaas is het voor ons niet mogelijk om op afstand een diagnose te stellen.

Indien gewenst kunt u een diagnosebezoek in laten plannen. Aangezien het apparaat buiten de 24 maanden fabrieksgarantie valt zijn hier echter wel kosten aan verbonden.

Voor meer informatie en eventueel advies kunt u telefonisch contact opnemen met onze afdeling storing. Zij zijn te bereiken op 0172 468 300.

Els
    AEG Webteam

Ook een klacht indienen over AEG?