Klacht AEG: AEG vaatwasser F55030WOP I20 foutmelding

Klachtnummer
# 178370
Gebruiker
R.W. de Jong
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb sinds 3,5 jaar een AEG vaatwasser die met enige regelmaat een i20 foutmelding geeft.
Als ik dan het huis na het filter (constructiefoutje iets na een filter schoonmaken?) schoonmaak gaat het weer enige tijd goed (2-3 maanden).
Nu echter niet meer.
Is er een andere manier om de vaatwasser weer aan de gang te krijgen?

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Goedemiddag,
    Om de storing te kunnen verhelpen zal een technicus ter plaatse moeten komen.
    Indien gewenst kunt u een afspraak inplannen via 0172 468 300.
    Met vriendelijke groet,
    Els
    AEG Webcare

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen