Klacht AEG: aeg wasdroger droogt niet goed

Klachtnummer
# 162472
Gebruiker
regina
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb vernomen dat mijn type Aeg wasdroger vaak problemen geeft.Zo hebben wij al geruime tijd dat de droger (zonder het programma is beindigd )uit zichzelf stopt,en dan op de display E50 te lezen is.
De droger heb ik daarna goed schoongemaakt maar helaas komt dan weer de melding E50. De droger is niet vol,en niet oud,wat is het probleem?

De oplossing

Graag zou ik willen dat de droger zonder problemen en zonder kosten weer goed loopt.

2 reacties

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met uw wasdroger. Een E50 melding betreft een algemene motor storing. Om na te kunnen gaan waardoor deze melding veroorzaakt wordt zal een technicus ter plaatse een diagnose dienen te stellen.

    Indien gewenst kunt u een afspraak inplannen via 0172 468 300. Wij willen u vragen het serienummer, PNC nummer en de exacte aankoopdatum bij de hand te houden.

    Met vriendelijke groet,

    Els
    AEG Webteam
  2. Auteur
    regina
    Datum
    Ik heb AEG gebeld voor een defect van mijn droger,motorstoring E50(bekend probleem bij dit type).Ik heb op advies van de reactie van Aeg een afspraak gemaakt voor een technicus die dan langs zou komen.Deze constateerde defect E50 (wat al bekend was)hij keek naar de aankoop datum en zei de reparatie is 400,-.
    Dit had ook telefonisch afgehandeld kunnen worden,(scheelt 65,-)het bezoek koste mij 65 euro,dit heb ik betaald en reparatie geweigerd.
    Ik vind het jammer dat het op deze manier gegaan is.

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen