Klacht AEG: aeg wasdroger droogt niet goed

regina

Heb vernomen dat mijn type Aeg wasdroger vaak problemen geeft.Zo hebben wij al geruime tijd dat de droger (zonder het programma is beindigd )uit zichzelf stopt,en dan op de display E50 te lezen is.
De droger heb ik daarna goed schoongemaakt maar helaas komt dan weer de melding E50. De droger is niet vol,en niet oud,wat is het probleem?

Graag zou ik willen dat de droger zonder problemen en zonder kosten weer goed loopt.

AEG
    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen ervaart met uw wasdroger. Een E50 melding betreft een algemene motor storing. Om na te kunnen gaan waardoor deze melding veroorzaakt wordt zal een technicus ter plaatse een diagnose dienen te stellen.

Indien gewenst kunt u een afspraak inplannen via 0172 468 300. Wij willen u vragen het serienummer, PNC nummer en de exacte aankoopdatum bij de hand te houden.

Els
    AEG Webteam
    regina
    Ik heb AEG gebeld voor een defect van mijn droger,motorstoring E50(bekend probleem bij dit type).Ik heb op advies van de reactie van Aeg een afspraak gemaakt voor een technicus die dan langs zou komen.Deze constateerde defect E50 (wat al bekend was)hij keek naar de aankoop datum en zei de reparatie is 400,-.
    Dit had ook telefonisch afgehandeld kunnen worden,(scheelt 65,-)het bezoek koste mij 65 euro,dit heb ik betaald en reparatie geweigerd.
    Ik vind het jammer dat het op deze manier gegaan is.

Ook een klacht indienen over AEG?