Klacht AEG: AEG wasdroger model 55542 doet niets meer

# 193341
pvde67

Ik heb exact dezelfde klacht als al eerder hier is gemeld over dit model wasdroger. Het model AEG Lavatherm 55542 gekocht op 08nov2010 en sinds gisteren, 01nov2016, doet de wasdroger ineens niets meer, gaat niet aan, niks. Belachelijk voor een wasdroger van bijna zes jaar oud en 399,00 euro !

Ik ben beniewd wat AEG te zeggen heeft, zeker gezien de historie van klachten van dit model wasdroger

AEG
    In dit geval is een reparatie mogelijk en zullen de kosten rond € 250 liggen. Wij zien gezien de leeftijd van het apparaat geen reden om u tegemoet te komen in de kosten.

Nikki
    AEG Webcare
    pvde67
    Hallo AEG - ik vind dit geen nette reactie/tegemoetkoming, omdat (1) de klacht met de drogers bij diverse modellen en voor langere duur voorkomt, en (2) bij andere klagers, waar de droger ook meerdere jaren oud is, WEL een compensatie is overkomen. Het was sportiever geweest om te zeggen, reparatie ca 250 bij reparateur (Naam) en wij delen de kosten, dan zeg ik, akkoord. Groet, Paul

Ook een klacht indienen over AEG?