Klacht AEG: AEG wasdroger T55840 naar 3.5 jaar defect. Klacht voor AEG.

Klachtnummer
# 131580
Gebruiker
Willem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

AEG gekocht 3.5 jaar geleden aangeschaft. Nu blijkt na bezoek van de AEG monteur dat de printplaat kapot is kosten €225,-. Ook de voorrijkosten €65, even betalen.
Al met al zitten we nu zonder droger wat zeer vervelend is op een appartement zonder droogruimte.
Gezien de andere reactie's op deze site denk ik dat dit een fabrieksfout moet zijn. Het kan niet zo zijn dat bij een droger al na 3.5 jaar de electronica kapot is.

De oplossing

Graag zou ik zien dat AEG ons zeker voor de helft van het aankoopbedrag zijnde €445,- compenseert. Zodat wij snel weer een nieuwe droger kunnen aanschaffen.

1 reactie

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij hebben u geprobeerd te bellen om uit te leggen wat Electrolux kan betekenen.
    Wij sturen nu een mail met ons aanbod.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    AEG Webteam

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen