Opgelost door AEG: AEG WASDROGER T59850 MET WARMTEPOMP NA 5 JAAR 'DOOD'

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128577
Gebruiker
AKloosterman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onze AEG wasdroger type T59850 doet het plotsklaps niet meer. Het display laat geen licht of tekst meer zien. Het apparaat is 'dood'. Omdat het apparaat nog helemaal niet oud is (ongeveer 5 jaar), komt dit als een onaangename verrassing. Ik had niet verwacht dat een wasdroger zo snel de geest zou geven en vind dat dit een garantiekwestie zou moeten zijn. Ik lees op het internet veel mer verhalen van eigenaren die precies ditzelfde euvel hebben: na vier/vijf jaar is het apparaat ineens 'dood'.

Eigen controle: stopcontact en filters

De oplossing

Omdat het probleem zo veel voorkomt en we zorgvuldig met de droger zijn omgegaan, verwacht ik hier een reparatie onder garantie.

2 reacties

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij hebben contact opgenomen met de klant en een aanbod gedaan. De klant gaat hiermee akkoord.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    AEG Webteam
  2. Auteur
    AKloosterman
    Datum
    AEG heeft een prima oplossing geboden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AKloosterman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen