Opgelost door AEG: AEG wasdroger type 56840L van nog geen 4 jaar stopt ermee

amoraal

Na zo'n bijna 4 jaar plezier van de AEG wasdroger type 56840L stopt hij er opeens mee, middenin het wasprogramma. Stroom gecontroleerd, maar daar ligt het niet aan. Display doet helemaal niets meer.
Ik lees hier veel over, dat deze AEG wasdrogers het vaker hebben, maar de oplossing is me niet bekend. De garantie is al verlopen. Wat nu te doen?

Is dit een bij AEG bekend probleem bij deze wasdroger?
Wat wordt aangeraden te doen?
Ik ben van mening dat voor normaal gebruik (2-3 maal per week gebruiken) een wasdroger 3 jaar en 7 maanden na aanschaf nog niet kapot mag gaan.
Graag zou ik zien dat AEG ons tegemoet komt en de droger kosteloos repareert. Dit omdat de machine nog maar vier jaar oud is en het een veelvoorkomend probleem is.

AEG
    Goedemiddag,

Onze afdeling Consumenten Belangen heeft zojuist telefonisch contact met u opgenomen.

Indien u gebruik wilt maken van ons aanbod willen wij u vragen telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken op 0172 468 172.

Els
    AEG Webteam
    amoraal
    De monteur komt morgen langs. Als de printplaats kapot is dan wordt deze vervangen en betalen we alleen de voorrijkosten en het uurloon
    amoraal
    De monteur was in 20 minuten klaar met de vervanging van idd de printplaat. Wat moesten we betalen voorrijkosten en arbeidsloon.
    De printplaat hebben we van Electrolux gekregen.
    amoraal
    Netjes afgehandeld. AEG heeft de printplaat kosteloos geleverd.
    Wij hebben voorrijkosten en arbeidsloon betaald

amoraal

Ook een klacht indienen over AEG?