Klacht AEG: Afzuigkap waarbij de bedientoetsen afbreken

Fred

Ik heb ongeveer 3 jaar terug een AEG DL8560-M inbouwafzuigkap gekocht. De bedienknoppen zitten scheef in het "printplaathuis" waardoor op den duur de bedienknoppen afbreken. De afzuigkap was destijds nieuw te koop voor rond de 700 euri. AEG vindt dat ik het afbreken van de knoppen als normale slijtage moet zien en wil niet tegemoetkomen. Belachelijk, een constructiefout die niet vergoed wordt.

Nieuwe toetsenunit waarbij de scheef geplaatste buttons zijn verholpen

AEG
    Zoals in eerdere correspondentie al aangegeven, blijven wij bij ons standpunt en zullen wij dit onderdeel niet kosteloos opsturen.

Nikki
    AEG Webteam
    Fred
    Nikki, ik heb sterk het gevoel dat er gewoon niet juist met de klacht wordt omgegaan. Ik heb net een mail gestuurd aan Consumenten.Belangen@Electrolux.nl t.a.v mevruw Smit.
    Heb daar ook foto's aan toegevoegd waaruit duidelijk te zien is dat de buttons in de behuizing scheef onder de toetsen zit.
    Dit betreft dus een constructiefout. Ik verwacht niet dat AEG de unit komt inbouwen, dat kan ik zelf wel. Heb dan wel een nieuwe regelunit nodig. (Hopelijk kent de nieuwe unit geen constructiefout)

Ook een klacht indienen over AEG?