Opgelost door AEG: Condensdroger Lavatherm 56840L doet niets meer

Dennis

De droger is net 4 jaar oud. Zo jong mag een droger niet eindigen van een gerenomeerd merk als AEG.
De droger doet niets meer. Lijkt wel of er geen stroom meer kan worden ontvangen. Geen enkel lampje brandt bij het aanzetten van de droger.
Ik zie steeds meer problemen met de drogers van AEG uit 2010. Kan het zijn dat het een productiefout is geweest?

Vraag is: wat kan AEG voor ons betekenen?

Gr

Een kosteloze reparatie

Dennis
    Zojuist contact gehad met AEG en dit ging niet van harte. De dame in kwestie had het alleen maar over tarieven die ze hanteren en dat ik dit maar moest aannemen en betalen anders moest ik naar een andere oplossing zoeken!
    Volgens werkt dit niet zo, er is niet eens naar mijn verhaal geluisterd en wat precies het probleem is! Toch niet normaal dat AEG alleen over tarieven begint, €19 per kwartier kost de monteur vertelde ze nog! Daar heb ik nu weinig aan!
    AEG
    Wij hebben contact gehad en een passende oplossing aangeboden.
    Dennis
    Moet zeggen: chapeau voor AEG! Nog bedankt voor de goede en snelle service. Door een gespecialiseerd monteur.

Ook een klacht indienen over AEG?