Opgelost door AEG: Defecte wasdroger

Berlinos

We hebben in 2010 een wasmachine en condensdroger aangeschaft van AEG.Ik dacht,laten een goed merk nemen zodat we niet snel problemen krijgen.
Vorige maand ging de wasmachine stuk,gelukkig bleek het de afvoerpomp te zijn en ik was voor 80 euro klaar.Afgelopen week stopte de wasdroger ermee.Daar zakt me de broek van af.Er staat wel stroom op de droger maar er doet helemaal niets.Volgens
ons is het de besturingsprint.Dit kan toch niet waar zijn.

We zouden graag een passende oplossing willen,want eerst de wasmachine en nu de droger defekt,dat mag toch niet op zo,n kort termijn.
Ik hoop dat AEG me het vertrouwen in hun producten teruggeeft en niet met een gepeperde prijsopgave komt.

Berlinos
    Nog even een aanvulling,de droger is bij de Mediamarkt gehaald en is aangeschaft op 19-06-2010.Dus nog geen 4 jaar oud.
    Aanschafprijs was toen 678,-.Dan verwacht je toch een machine die wat langer meegaat.
    AEG
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist wachten wij de gegevens van het apparaat af zodat een afspraak ingepland kan worden.Met vriendelijke groet,Els Webteam AEG
    Berlinos
    AEG heeft contact opgenomen voor een kosteloze afspraak om te kijken wat er defect is.De gevraagde gegevens doorgemaild naar AEG. Nu even wachten tot ik bericht krijg wanneer de monteur langskomt.
    AEG
    Naar aanleiding van uw e-mailbericht is een afspraak ingepland voor aanstaande vrijdag 28 maart. Met vriendelijke groet,Els Webteam AEG
    Berlinos
    Zoals afgesproken is de monteur vanmorgen geweest en constateerde dat de printplaat inderdaad defect was.
    Na een telefoontje met AEG kreeg hij toestemming om de
    printplaat kosteloos te vervangen.
    AEG laat je niet in de steek,mijn dank hiervoor.

Berlinos

Ook een klacht indienen over AEG?