Klacht AEG: Droger lavatherm 55840 doet helemaal niets meer (kapotte printplaat?)

Sandra

Ik ben in het bezit van een wasdroger van AEG type Lavatherm 56840 Prima droger en zeer tevreden.
Vandaag tijdens een droogbeurt deed hij helemaal niets meer. Eerst dacht ik dat het programma klaar was, maar er waren ook geen lampjes meer aan en de de was was nog niet droog. Het leek wel alsof de machine geen stroom meer kreeg. Eerst maar eens het internet gekeken en ik ben niet de enige met dit probleem. Een veel voorkomende diagnose bij dit type is een kapotte printplaat. Vervangen van een printplaat kost zo'n 300 euro. Dat terwijl de droger zo'n 450 euro gekost heeft. De droger is ongeveer pas 5 jaar oud.

Zoals ik hierboven ook al aangaf, is op het op internet te zien dat bij mijn type wasdroger het een veelvuldig voorkomend probleem dat de printerplaat er na 4 à 5 jaar kapot gaat. Terwijl dit een onderdeel is dat niet aan slijtage onderhevig is.
Ik verwacht van AEG uit coulance een passende oplossing, omdat het een bekend probleem is bij dit type wasdroger.

AEG
    Wij hebben contact gehad met de klant en een voorstel gedaan. De klant gaat hier over nadenken.

Nikki
    AEG Webteam

Ook een klacht indienen over AEG?