Klacht AEG: droogtrommel stopt bij E50 melding op display

regina

Begin april had ik een klacht ingediend omtrent een storing van de droogtrommel lavatherm 65274 ac . Deze stopte en dan stond er op het display te lezen E50
Heb de storingsdienst gebeld van de AEG en dit doorgegeven. Zei adviseerde mij om een deskundige langs te laten komen en de aankoopbon gereed te houden. Deze kwam langs constateerde motorstoring E50 bekeek mijn bon begon te rekenen en zei dit kost u 400 euro. Het is een bekende storing die veel voorkomt. Vind deze reparatie te kostbaar en heb het niet gedaan .omdat het een Veel voorkomende klacht is had ik een goede coulance regeling wel verwacht. Vind dit tov een klant niet kunnen. Kreeg wel de rekening voorgeschoteld van de voorrijkosten en n bon voor de volgende aanschaf bij electrolux :) dit koste mij toen wel n dag en voorrijkosten.
Na 2 weken staat er nu bij de klacht dat deze is afgehandeld. Maar voor mij niet met tevredenheid. Ben benieuwd of ik nu wel wat terug hoor.

Reparatie met coulance en niet meer met voorrijkosten

regina
    Wacht af of ik wat terug hoor deze x. Vorige x klacht die veel voorkomt doorgegeven van de droogtrommel (E50) keken naar de droogtrommel of dat ook zo was bekeken de aankoop bon en concludeerde dat ik geen garantie meer had. Kosten 400 euro. Ook niet n coulance wel n betaling van 62,50 voor voorrijkosten en n
    bon van 50 euro voor de volgende aankoop. Keek terug bij de klacht en er stond bij afgehandeld . Heb weer n bericht getuurd en wacht af.

regina

Ook een klacht indienen over AEG?