Klacht AEG: Een slechte droger.

K.C Veldman

Hallo ik heb op 21/03/2017 een AEG warmtepompdroger van het type T8DE84CS aan geleverd gekregen via Beterwitgoed uit Tilburg. Na het eerste gebruik bleek dat hij niet voldoende droogde,ik heb dit gemeld bij de leverancier en deze stuurde een monteur van AEG. Deze monteur sloot zijn laptop aan en kwam tot de conclusie dat er na het uitlezen van de droger geen storing werd vermeld en heeft de voeler nog even afgenomen met een doekje en dat het toestel wel zijn werk deed en dat er niets aan mankeerde. Na het weer in gebruik nemen van het toestel bleek hij zijn werk niet te doen,heb hierop de leverancier weer gebeld en die stuurde weer de zelfde monteur van AEG.
Deze vroeg mij om de droger weer aan te zetten voor hij kwam,heb de droger leeg gehaald en de was na laten drogen op een wasrekje en er twee kleine hondendekbedjes in gedaan.Toen de monteur kwam trok hij de deur open en zei dat je als de droger klaar is je de deur open moet zetten en voelde aan de was en hij zei die is droog en sloot zijn laptop weer aan en zei hij geeft geen storing aan dut hij werkt goed.Toen zei ik ,en de was op het rekje dan? Daarop werd niet gereageerd hij schreef een werkbon 114.01 Euro en of ik die wilde betalen. ik zei nee ik wil eerst kijken wat hij doet.Hierop vertrok hij en zei ik kreeg de rekening nog wel.Toen heb ik de leverancier gebeld en die zei we zoeken het wel even uit.Mijn vrouw heeft hun weer gebeld met de vermelding dat de droger niet naar behoren functioneerde en wat er met de rekening moest gebeuren en kreeg als antwoord we moesten de rekening zelf betalen en hij wou op onze kosten wel weer een monteur sturen. Inmiddels heb ik de afvoer slang eraf gehaald want het condens liep weer terug in de droger nu is het iets beter,maar we moeten de was nog wel nadrogen of uithangen. We worden dus van het kastje naar de muur gestuurd.
Vr.gr
Klaas Veldman.

Een goed werkende droger,compensatie,vervangend product en compensatie.

AEG is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Nog niets gehoord

K.C Veldman
Uiteindelijke oplossing Op heden 04-04-2019 nooit iets weer gehoord. Bij mij komt er nooit iets meer in van AEG,heb veel van AEG maar wordt niet meer vervangen door AEG.