Opgelost door AEG: elektronica droger na 3 jaar stuk. belachelijk hoge reparatie kosten!

wendy258

Wij hebben via een website een wasmachine en een droger gekocht van aeg, dit waren zeker niet de goedkoopste apparaten. Maar omdat wij graag goede apparatuur wilde hebben en daar dan ook wat van verwachten hebben wij deze aan geschaft.
Nu doet de droger helemaal niks meer. De monteur van Electrolux/ aeg is langsgeweest en het blijkt de elektronica te zijn.
Tot onze verbazing blijken de reparatie kosten € 273 te zijn, dat is de helft van de aanschafwaarde van de droger!!!!
Wij vinden dit belachelijk! Dit betreft een ondeugdelijk apparaat, wij hebben dit apparaat op een normale manier gebruikt en het is buiten onze schuld om kapot gegaan. Wij verwachten dan ook een passende oplossing.

Met vriendelijke groet

W Kuipers

Wij willen graag een passende oplossing. Kosteloze reparatie of een nieuwe droger, maar dan wel een gelijke.

AEG
    Naar aanleiding van het contact met onze afdeling Consumenten Belangen hopen wij dat uw klacht naar tevredenheid is behandeld. Mvg, Els webteam AEG
    wendy258
    Uiteindelijk zijn de kosten voor de reparatie toch verlaagd naar een voor ons acceptabel bedrag.
    De droger is netjes gerepareerd binnen een kort tijdsbestek.

wendy258

Ook een klacht indienen over AEG?