Klacht AEG: Geluid koelkast en vaatwasser.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 62630
Gebruiker
Simons
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Onze Koelkast en vaatwasser zijn ruim 5 jaar oud, en geven allebei verschrikkelijke geluiden.
Koelkast het meeste; Loeien, piepen, gieren,rammelen compressor.
Vaatwasser gekocht, omdat dit 1 van de stilste zou zijn, niet dus. Je hoort o.a. tussen het spoelen door een klok of zoiets zeer hard tikken.
Meerdere keren met AEG gebeld, werd afgewimpeld met het antwoord dat dit producteigenschappen zijn. Na nogmaals bellen toch een monteur langs geweest, en deze had (hoe bijzonder!) het zelfde verhaal.
Vorige week onderste scharnier van koelkast defect (nog nooit meegemaakt), en deze week spontaan ook de bovenste. (onderste kunststof geleider, bovenste veer eruit)
Deze apparatuur staan in een open keuken, en 6 meter daarvandaan hoor je de geluiden nog boven de tv uitkomen, zeer irritant!
U begrijpt dat er niet veel vertrouwen meer is in deze apparatuur/organisatie.

Mvg; R.Simons

De oplossing

Het enige wat wij willen is dat apparatuur stil is. (probeer het op te lossen !)
(scharnieren die na ruim 5 jaar kapot gaan vind ik ook wel erg bijzonder)

4 reacties

  1. Auteur
    AEG
    Datum
    Wij betreuren het dat u niet optimaal van uw apparaten gebruik kunt maken.
    Op de genoemde adresgegevens kunnen wij echter geen bezoek vinden van onze servicedienst.
    Voor de genoemde klachten kan er natuurlijk een technicus langskomen maar daar zitten wel kosten aan verbonden aangezien het apparaat buiten de garantie is. Voor meer informatie of een afspraak kunt u contact opnemen met onze servicedienst op 0172-468 300.
  2. Auteur
    Simons
    Datum
    Heb hier de reparatiebon voor me van de vaat wasser,
    Ordernummer 258246080-150925
    Klantnummer 9989553
    Brief over koelkast; ref 12 maart 2009, afdeling 268276594
    Hoezo u kunt niets vinden op mijn adresgegevens ?
  3. Auteur
    AEG
    Datum
    Met deze informatie kunnen wij wel twee bezoeken voor de afwasautomaat(klachten waren niet geluid) vinden. Aangezien het lang geleden is, is deze informatie niet voorhanden in ons systeem. Onze excuses hiervoor.
    Wij blijven van mening dat er kosten zullen zijn, mocht u een bezoek willen laten inplannen.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
  4. Auteur
    Simons
    Datum
    Beste AEG / ELECTROLUX,U blijft van mening dat er kosten zullen zijn, als het probleem dan opgelost zou zijn tot daaraan toe. Maar jullie zullen weer het zelfde verhaal houden als toen (niets aan te doen, producteigenschap)
    Jammer dat jullie zo reageren, temeer dat dit een bekend probleem is met jullie koelkasten! (geluid/scharnieren)
    Jullie hebben in ieder geval er weer een klant minder bij, en zal zeker aan iedereen die ik ken, het afraden van het kopen van een product van jullie.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simons
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over AEG?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen