Klacht AEG: Hoge kosten voor reparatie van een wasdroger die net buiten de garantie valt.
Details
De klacht
Wasdroger is defect net na de fabrieksgarantietermijn. Wasdroger is gekocht op 11-1-2017 bij de mediamarkt. Die verwezen me naar AEG omdat de garantietermijn is verlopen. AEG gebeld die rekenen 219 euro voor de reparatie ongeacht wat er aan de hand is. Dat hij net 6 maanden buiten de garantie valt hebben ze geen boodschap aan.De oplossing
Een deugdelijk product als een droogtrommel, die ook nog eens alleen voor beddengoed wordt gebruikt, moet langer mee gaan dan 2,5 jaar. Ik verwacht van AEG dat zij de wasdroger repareren Zonder daarvoor 219 euro in rekening te brengen.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.