Klacht AEG: Inductiekookplaat stuk; alle kosten voor de klant?!

ElsElz

Wij hebben zo'n 5 jaar geleden een nieuwe keuken laten installeren, waaronder een Electrolux inductiekookplaat (serienr 94030961/pnc 949592859/01).
Na 3 jaar (begin 2014) ging de inductieplaat stuk. Er kwam een monteur die voor bijna €200,- het ding repareerde.
Nu, nauwelijks een jaar later, is de plaat wederom stuk. AEG wil wel een monteur sturen maar de voorrijkosten zijn voor ons! € 60,-
Ik vind dat GEEN service. Gezien de historie heeft AEG nog niets bijgedragen aan dit ondeugdelijke product; alle kosten zijn voor ons.
(onderaan staat de optie of we de klacht al hebben gemeld; er is gebeld maar ik kan geen mailadres vinden voor correspondentie hierover)

Ik vind dat AEG een monteur op eigen kosten moet laten komen zodat ze de plaat kunnen bekijken.
In dit geval is het een plaat die vanaf het begin te snel stuk ging, dan laat je je klanten daar niet voor opdraaien, dan zorg je dat je voor je bedrijf inzicht krijgt in wat er scheelt en dat je desnoods een nieuwe plaat levert.
Als zo'n plaat zo snel steeds stuk gaat deugt er iets niet.
Dat verhaal je niet op je klanten.

AEG
    Er is klant een diagnose bezoek aangeboden.
    ElsElz
    Beste medewerker van AEG; er is ons op onze kosten een "diagnosebezoek" aangeboden. En dat is precies wat ik bedoel. Als een inductieplaat van jullie 2x zo snel stuk gaat dan verhaal je de kosten van zo'n bezoek niet op je klant. Dan bied je aan eerst eens op eigen kosten te komen kijken wat er is om daarna gezamenlijk tot een oplossing te komen.U bent van harte welkom, indien u geen voorrijkosten van €60,- door ons laat betalen. Is dat zo?
    Bied u aan uit service te komen?
    AEG
    Van onze afdeling Consumenten Belangen hebben wij vernomen dat zij zojuist telefonisch contact met u hebben opgenomen. Via klacht.nl waar u uw klacht tevens kenbaar heeft gemaakt is u eerder vandaag een kosteloos diagnose bezoek aangeboden. Zoals afgesproken zal onze technicus ter plaatse contact met Consumenten Belangen opnemen zodat wij kunnen nagaan wat wij voor u kunnen betekenen.
    ElsElz
    Ik heb inderdaad inmiddels een afspraak gemaakt en ben benieuwd naar de uitkomst daarvan. Dank voor het bellen.

Ook een klacht indienen over AEG?